لاستیک و پلاستیک
نوشته شده توسط : سندباد

لاستیک

کلمه ی لاستیک به معنی ماده ای جامد است که قابلیت انعطاف پذیری برای روکش چرخ وسایل نقلیه را دارد، گفته می شود که به این قطعه ی لاستیکی که روی چرخ کشیده می شود تایر می گویند.

لاستیک ها کلاً سه دسته اند : طبیعی، مصنوعی و تایر

تایر یا لاستیک وسایل نقلیه همان گونه که گفته شد، قطعه ای لاستیکی ست که روی چرخ قرار می گیرد و باعث می شود حرکت چرخ ها آسان تر شود.

پلاستیک

پلاستیک به اجسامی که از فراورده های پلیمری ساخته می شوند ، اطلاق می شود که در دمای ثابت حالت معمولی دارند ولی بر اثر حرارت، گرما و فشار تغییر شکل می دهند. پلاستیک ها می توانند به شکل های مختلفی درآیند. پلاستیک ها کاربرد های متفاوتی دارند در مواردی چون : صنعت ساختمان سازی، لوازم خانگی و...

سندباد سایتی ست که در حیطه ی تجارت الکترونیک B2B فعالیت دارد و شرکت ها و محصولاتشان را در حیطه های مختلف را به هم معرفی می کنند.

 سندباد در دسته بندی فلزی و پلاستیکی در زیر شاخه ی مربوطه ی لاستیک و پلاستیک در ابتدا تازه ترین محصولات و تأمین کننده های که در این زمینه فعالیت دارند را سخن گفته است علاوه بر این پیشنهادی از برترین شرکت ها ارائه داده است.

سندباد در این زیر شاخه طبقه بندی از پلاستیک ها انجام داده است که این موارد از قبیل: خدمات پروسه ی تولید پلاستیک، پروژه های پلاستیک، انبار پلاستیک، لاستیک های قابل بازیافت، بازیافت لاستیک، مواد اولیه لاستیک، مواد اولیه پلاستیک، محصولات پلاستیکی، پلاستیک قابل بازیافت، خدمات پروسه ی تولید لاستیک، پروژه های لاستیک، انبار لاستیک می باشد که با کلیک روی لینک ها یا مراجعه به صفحات مورد نظر می توانید اطلاعات جامعی بدست آورید.

مطالب بیشتر 





:: برچسب‌ها: لاستیک , پلاستیک , لوازم خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: